سوالات متداول و قوانین و مقررات وب‌سایت MATH GEEK

وب‌سایت MATH GEEK با هدف ارائه آموزش‌های مرتبط با ریاضیات و با عنوان «رسانه ریاضیات» در 11 تیر 1401 شروع به کار کرد. آموزش‌های ما در قالب مقالات، ویدئوی‌های آموزشی و پادکست ارائه خواهند شد.

به نظر ما، ریاضیات بر هر علمی مقدم است. هدف ما فراهم کردن بستری برای ایجاد علاقه و انگیزه، رشد و تعالی دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز در زمینه ریاضیات است. می‌خواهیم تفکرات اشتباه نسبت به سخت بودن و سخت یاد گرفتن این درس را از بین ببریم. معلمان درست و اصولی تدریس کنند و دانش‌آموزان نیز درست و اصولی یاد بگیرند. اگر مخاطبان این علم بی‌نهایت، از اهمیت چشمگیری که پیشرفت دنیا به ریاضیات مدیون است، بدانند، دغدغه‌ی نیاز به این رشته را حس خواهند کرد.

آموزش‌های ما بصورت رایگان و شامل مقالات، ویدئوهای آموزشی و پادکست منتشر خواهند شد. یک‌سری دوره‌های آموزشی پولی نیز وجود دارند که شامل تدریس کامل و جامع آن درس هستند. کیفیت فیلم‌های منتشر شده، به لحاظ فنی و محتوا، یکسان بوده و تفاوتی از این نظر بین فیلم‌های رایگان و پولی وجود ندارد.

ابتدا باید در سایت عضو شوید. سپس بعد از عضویت، اقدام به خرید کنید. بعد از خرید، پشتیبان‌های ما در کم‌ترین زمان ممکن، اطلاعات لازم را بعد از بررسی سفارش شما، در اختیار شما قرار خواهند داد.

به سادگی ممکن. ابتدا در صفحه اصلی سایت، برروی «ورود / ثبت نام» کلیک کنید. سپس با وارد کردن شماره موبایل خود، عضو سایت می‌شوید. در مرحله بعد می‌توانید یک رمز عبور برای خود مشخص کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که بعد از عضویت، وارد صفحه «مرکز پشتیبانی» شده و شماره موبایل خود را در بخش «ویرایش پروفایل» وارد نمایید تا تیکت‌های ارسالی به شماره موبایل شما پیامک شوند. به این صورت در سریع‌ترین زمان ممکن در جریان روند کاری خود قرار خواهید گرفت و از اتلاف وقت شما جلوگیری خواهد شد.

بعد از خرید محصول، پشتیبان‌های ما، «لینک‌های دانلود محصول، برنامه مخصوص برای اجرای فیلم‌ها و شماره سریال فعال سازی» را برای شما ارسال خواهند کرد.

بله، شماره سریال. در صفحات محصولات نوشته شده است که فیلم‌ها دارای لایسنس هستند. یعنی هر شخص، با یک شماره سریال منحصر به فرد می‌تواند فیلم را اجرا کند و آن هم فقط در سیستم‌عامل ویندوز.

در صورتی که در صفحه محصول، نوشته شده باشد که «این محصول ویژگی ضمانت بازگشت وجه را دارد»، در صورت نارضایتی از کیفیت محصول، پس از گذشت یک هفته از خرید، می‌توانید از این امکان استفاده کنید تا 85 درصد وجه پرداختی شما بازگشت داده شود.

فیلم‌های آموزشی هر ساله بروزرسانی شده و افزایش قیمت خواهند داشت. کافیست مابه‌التفاوت هزینه‌های افزایشی را پرداخت کنید.

استفاده از اکثر امکانات سایت، منوط به عضویت در سایت می‌باشد. بنابراین قبل از هر اقدامی در سایت عضو شوید.

شما موظف هستید که هنگام عضویت و خرید محصولات، از اطلاعات درست و معتبر و دقیق استفاده نمایید، به خصوص نام و نام خانوادگی و شماره تماسی که قابل دسترس بوده تا پشتیبان‌های ما بتوانند مشکلات شما را پیگیری کنند.

شما مجاز نیستید که حساب کاربری خود را در اختیار اشخاص دیگر قرار داده یا خود را جای شخص دیگری معرفی کنید یا اطلاعات واقعی خود را پنهان نمایید. در صورت مشاهده مواردی از این دست، این حق را بر خود می‌دانیم که دسترسی شما را برروی تمامی امکانات سایت مسدود کنیم.

از آنجایی که حفظ حریم خصوصی کاربران، در اولویت کاری ما می‌باشد، تلاش MATH GEEK بر آن است که در حفظ اطلاعات خصوصی اشخاص، نهایت دقت را داشته باشد. بنابراین، اطلاعات دریافتی شما نزد ما محفوظ باقی خواهد ماند؛ مگر در شرایط الزام‌آور از جمله به دستور مراجع ذی‌صلاح.

با توجه به اهمیت حقوق کاربران نسبت به پاسخگویی به مسائل و مشکلاتشان، لطفا از ایجاد تیکت‌های تکراری خودداری نموده و منتظر بمانید تا پشتیبان‌های ما جوابگوی شما باشند.

در نهایت، هنگام پرسش و پاسخ و ارسال نظر در تیکت‌های عمومی کاربران و همچنین در صفحات محصول و مقالات سایت، به نظرات سایر کاربران احترام گذاشته و با این احترام متقابل، زمینه رشد و یادگیری همدیگر را فراهم آوریم.

سلامت باشید و پر از امید

مدیریت MATH GEEK