درود کاربر عزیز؛
سپاس از حسن اعتماد شما و خرید محصولات آموزشی سایت MATH GEEK
بعد از عضویت در سایت اصلی، وارد صفحهی «مرکز پشتیبانی»، یعنی همین صفحه شده و سپس با ورود به بخش «ویرایش پروفایل» شماره موبایل خود را وارد کنید تا بعد از ثبت و دریافت هر تیکت، پیامک اطلاعرسانی به شماره موبایل شما ارسال شود.
1) هنگام ارسال تیکت، عنوانی بنویسید که نشاندهندهی مشکلات مرتبط با خرید شما باشد.
عنوان درست: اجرا نشدن فیلم آموزشی ریاضیات گسسته
عنوان نادرست: اجرا
2) از ارسال تیکتهای تکراری خودداری نموده و منتظر بمانید تا پشتیبان مرتبط با محصول پاسخ دهد.
3) تیکتهای پشتیبانی به مدت ۷ روز باز خواهند بود و بعد از بسته شدن، تمامی فایلهای ضمیمه شده و ارسال شده خود به خود از سرورهای ما حذف خواهند شد.
با احترام
مدیریت سایت